Ebben a karakterbemutatóban a Monk skilljeit és történetét írjuk le teljesen magyarul! Frissítve a v2.4.2 patchnek megfelelően!
A szerzetesek szent harcosok, akik isteni hatalmat közvetítenek a puszta akaraterejükkel. Gyógyítanak, védekező és támadó mantrákat használnak és támadásaik szent erővel vannak felvértezve.
A képzet szerzetesek villámgyors támadásokra képesek akár fegyvertelenül akár kidolgozott fegyvereikkel. A harcokban erősségük a mobilitás és a kitartás.
A szerzetesek első sorban közelharci beállítottságúak. Képesek egy ellenfélre megsemmisítő csapást mérni vagy kissebb terültre ható elemi erőket felszabadítani köríves rúgások vagy robbanó csapások segítségével.
TÖRTÉNET:
A szerzetesek Sahptev hite szerint élnek, hogy Ivgorod földjének szent harcosaivá válhassanak. A Patriárkák kolostorában keményen edzik testüket és lelküket, hogy elérhessék végső céljukat.
Napi rituális szertartásaikkal a szerzetesek megtisztítják szellemüket és leküzdik a minden ember szívében fellelhető gonoszságot. Harcművészeti edzéseik segítségével érik el a legendás egyensúlyt és tisztaságot, ami a harcban jellemzi őket legyen az pusztakézzel vagy fegyverrel megvívott csata.
Miután felkészítették őket a harcokra, a szerzeteseket elengedik a kolostorból. A jelkép a homlokukon jelöli, hogy teljesítették a próbákat és megbízható pillérei a társadalomnak.
A szerzetesek Ivgorod ezeregy istenének akaratát teljesítik minden lépéssel, amit megtesznek és minden ütéssel, amit elindítanak.
AKTÍV KÉPESÉGEK
[Elsődleges Képességek]
Fists of Thunder: - Az ellenfélhez teleportál, majd ezután egy extrém gyors ütésszériát visz be, ami a fegyversebzésed 200%-a villámsebzésként. Minden harmadik ütés sebzése az előtted lévő összes ellenfél közt oszlik el, ami 400% fegyversebzés.
- 14 Spirit-et generál ütésenként
- 1. szinttől
Rúnái:
- lvl 6 (Thunderclap): Egy sokkoló elektrohullámok generál minden ütéssel, ami minden a célponttól 6 yardon belül álló ellenséget sebez 120% fegyversebzéssel villámsebzésként. Minden harmadik ütés knockbacket (hátraütés) okoz.
- lvl 14 (Wind Balst): Minden harmadik ütés fagyasztja ellenégünk 2 másodpercre. A sebzés fajtája fagyra változik.
- lvl 30 (Static Charge): Az ellenséget statikusan feltölti 6 másodperc erejéig. Ha a feltöltött ellenséget ütés éri, van rá esély hogy a hozzá 40 yardon belüli ellenségek 40% villámsebzést szenvednek el. Csak akkor van esély proccolásra, ha a hatása alatt lévő ellenfelet ütöd meg.
- lvl 42 (Quickening): Az erőforrásgenerálás 20-ra nő, A sebzés fajtája fizikaira változik.
- lvl 52 (Bounding Light): Minden harmadik ütés íve szent erőkkel bír, ami számszerint 240% szent sebzés.
Deadly Reach: - Tiszta erővonalakat vetít rövid távolságra előre 150%-os fegyversebzéssel fizikaiként. Minden harmadik ütésnek 50% esélye van, hogy felüti (konck up) az ellenfeleket.
- 12 Spirit-et generál ütésenként
- 3. szinttől
Rúnái:
- lvl 9 (Piercing Trident): Megnöveli a felütés esélyét 100%-ra, a második és harmadik ütés pedig nagyobb teret képes lefedni.
- lvl 18 (Searing Grasp): A sebzés 260% tűzsebzésre nő.
- lvl 34 (Scattered Blows): a harmadik ütés véletlenszerűen okoz fájdalmat egy ellenségen 25 yardon belül 215%-os villámsebzéssel.
- lvl 47 (Strike from Beyond): Minden harmadik ütéssel eltalált ellenfél után 8%-kal csökken a következő Spiritet igénylő képesség erőforrásigénye.
- lvl 54 (Foresight): a harmadik csapás megnöveli a sebzését minden támadásnak 15%-al 5 másodpercig.
Crippling Wave: - Nagy elsöprő támadássorozat, ami 155%-os fegyversebzéssel sebzi az előtted álló összes ellenfelet fizikaiként. Minden harmadik ütés elszédíti az ellenfeleket 11 yardon belül, lassítja a mozgási sebességüket 30%-kal és a támadási sebességüket 20%-kal 3 másodpercre.
- 12 Spirit-et generál ütésenként
- 11. szinttől
Rúnái:
- lvl 17 (Mangle): A sebzés ereje 255% tűzsebzésre növekszik.
- lvl 26 (Concussion): Akit eltalált a Crippling Wave 20%-al kevesebbet sebez 3 másodpercig.
- lvl 36 (Rising Tide): Minden egyes eltalált ellenség további 2,5 Spirittel járul hozzá az erőforrásunk gyarapodásához.
- lvl 51 (Tsunami): a Crippling Wave harmadik csapásának hatótávolsága 17 yardra növekszik, a sebzés fajtája fagyra változik
- lvl 57 (Breaking Wave): A Crippling Wave-vel sebzettek 10% -al több sebzést szenvednek el 3 másodpercig.
Way of the Hundred Fists: Egy gyors ütéssorozat, ami 190%-os fizikai sebzést okoz.
- 12 Spirit-et generál ütésenként
- 15. szinttől
Rúnái:
- lvl 21 (Hands of Lightning): megnöveli az ütések számát a harmadik csapásnál 7-ről 10-re és megöveli a sebzést 423% villámsebzésre.
- lvl 32 (Blazing Fists): A kritikus ütések megnövelik az támadási sebességet és a mozgási sebességet 5%-al 5 másodpercre. Ezt háromig lehet halmozni. A sebzés fajtája tűzre változik.
- lvl 40 (Fists of Fury): Az első ütés egy kicsi lökést idéz elő, ami miatt az eltalált ellenségek további 60% szent sebzést szenvednek el 3 másodperc alatt. (Egy ellenfélre egyszerre több Fist of Fury is hathat.)
- lvl 48 (Assimilation): Minden harmadik ütéssel eltalált ellenség után 5%-kal növekszik karakterünk sebzése 5 másodperc erejéig.
- lvl 60 (Windforce Flurry): A harmadik ütés hatására egy szélhullám keletkezik előtted, ami 500% fagysebzéssel sújtja az ellenséget
[Másodlagos Képességek]
Lashing Tail Kick: Egy halálos körkörös rúgás ami 755%-os fizikai sebzést okoz.
- Felhasznál 50 Spirit-et.
- 2. szinttől
Rúnái:
- lvl 7 (Vulture Claw Kick): Tűzzel önti el a teret kerkörösen 10 yardon belül ami 755% tűzsebzést okoz, valamint további 230% tűzsebzést 3 másodpercen keresztül.
- lvl 15 (Sweeping Armada): Körkörös rugás, a sebzés 825% fizikai sebzésre nő, hatótávolsága 15 yard.
- lvl 28 (Spinning Flame Kick): 755% fegyversebzést okoz mint tűz, minden ellenfélre aki a tornádó útjába kerül.
- lvl 38 (Scorpion Sting): Ellenfelünket 2 másodpercre megbénítjuk, a sebzés villámra módosul.
- lvl 52 (Hand of Ytar): Messzire hatásos, lelassítja az ellenséget 80% -al 3 másodpercre, a sebzés fagyra módosul.
Tempest Rush: Egyenesen az ellenfélnek fut, 390% sebzést okozva.
- Felhasznál 30 Spirit-et
- 5. szinttől
Rúnái:
- lvl 11 (Northern Breeze): Lecsökkenti a Spirit-igényt 25-re és 500% szent sebzést okoz.
- lvl 20 (Tailwind): megnöveli a mozgási sebességet 25%-kal.
- lvl 33 (Flurry): A képesség használata után egy fagyrobbanást idézünk elő 15 yardon belül. A robbanás ereje a képesség használata alatt 90%-onként nő, mint fagysebzés.
- lvl 45 (Electric Field): 20 yardon belüli ellenségek további 135% villámsebzést szenvednek el másodpercenként.
- lvl 56 (Bluster): Az ellenséget hátraütjük és 20% -kal kevesebbet sebeznek 4 másodpercig. A sebzés fajtája tűzre módosul.
Wave of Light: Fókuszálja a fény erejét és lesújt az összes ellenfélre előtted a fegyversebzésed 835%-ának megfelelő szent sebzéssel.
- Felhasznál: 75 Spirit-et
- 12. szinttől
Rúnái:
- lvl 18 (Wall of Light): Bénítja az ellenfeleket 1 másodpercre, a sebzés fajtája fizikaira változik.
- lvl 25 (Explosive Light): Egy energia kitörést eredményez ami 830% tűzsebzést okoz.
- lvl 35 (Empowered Wave): Megnöveli a képesség sebzését 1045% szent sebzésre.
- lvl 49 (Shattering Light): További 820% fagysebzést okoz egy vonalban.
- lvl 57 (Pillar of the Ancients): Egy ősi oszlopot idéz le, ami 635% villámsebzést okoz, amit 735% villámsebzés követ 3 másodpercig azokon, akik a területen tartózkodnak.
[Defenzív Képességek]
Blinding Flash: - Egy fényvillanás megvakítja az összes ellenfelet 20 yardos körzetben 3 másodpercig. A vak ellenfelek 30%-os eséllyel kihagyják a támadásokat, és ha még nem támadtak, akkor nem fognak elsőként támadni. Elite-ek gyorsabban regenerálódnak ki belőle.
- Cooldown: 15 másodperc.
- 4. szinttől
Rúnái:
- lvl 12 (Self Reflection): Megnöveli a vakítás idejét, így 6 másodpercig tart.
- lvl 19 (Mystifying Light): A vakított ellenségeknek 80%-kal lelassulnak 5 másodpercig.
- lvl 28 (Replenishing Light): Minden megvakított ellenfél után 10 spiritet kapunk.
- lvl 41 (Crippling Light): A Blind alatt álló ellenségek 25%-kal kevesebbet sebeznek 5 másodpercig miután a Blind elmúlt
- lvl 55 (Faith in the Light): Miután használtuk a képességet, 3 másodpercig 29%-kal megnő sebzésünk.
Breath of Heaven: - Egy gyógytó kitörés ami téged és a szövetségeseidet gyógyítja 12 yardon belül 69735 - 91192 életerővel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.
- Cooldown: 15 másodperc
- 8. szinttől
Rúnái:
- lvl 14 (Circle of Scorn): a körülöttünk lévő ellenségeket 505% szent sebzéssel égeti meg.
- lvl 21 (Circle of Life): megnöveli az életvisszatöltést 139469 - 182383-ra. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.
- lvl 32 (Blazing Wrath): Megnöveli sebzésünket 10%-kal 9 másodpercre.
- lvl 44 (Infused with Light): 14 Spirittel többet generálnak 5 másodpercig ütéseink.
- lvl 59 (Zephyr): Gyógyított szövetségeseinknek 30%-kal megnöveljük a movzgási sebességét 3 másodpercig.
Serenity: - Egy védőburok burkol be ami 3 másodpercig felfogja a beérkező sebzést, és garantáltan immunis leszel bármilyen mozgást befolyásoló hatásra.
- Cooldown: 16 másodperc, a képesség lejárta után.
- 16. szinttől
Rúnái:
- lvl 23 (Peaceful Repose): Amikor aktív, 93874 - 120695 élettel tölt fel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.
- lvl 29 (Unwelcome Distrubance): Amíg a varázslat tart 20 yardon belül az ellenfelek 438% -os fizikai sebzést kapnak.
- lvl 39 (Tranquility): A védelem kiterjed szövetségeseinkre is 45 yardon belül 3 másodpercre, így immunisak lesznek 120158 sebzésre, és a mozgást befolyásoló hatásokra. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 40%-a.
- lvl 47 (Ascension): Megnöveli a védelem hatóidejét 4 másodpercre.
- lvl 54 (Instant Karma): Amíg a védelem aktív akadályozhatatlan vagy.
Inner Sanctuary: -A földre helyez egy védőkört ami 6 másodpercre 55%-kal csökkenti a kapott sebzést
- Cooldown: 20 másodperc
- 22. szinttől
Rúnái:
- lvl 26 (Sanctified Ground): 8 másodpercre megnövekszik a hatás és az ellenfelek nem tudnak a körön belülre lépni.
- lvl 31 (Safe Haven): Szövetségeseink a körben 35779-cel gyógyulnak minden másodpercben. Ez az érték megnő a Life per Second-juk 7%-ával.
- lvl 37 (Temple of Protection): Akik a körön belül tartózkodnak immunisak lesznek a mozgást akadályozó hatásokra.
- lvl 43 (Intervene): Az egér helyére vetődik szerzetesünk hogy 107284 sebzést felfogó pajzsot adjon a szövetségeseknek 11 yardon belül, majd egy Inner Sanctuary-t idéz. Az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 28%-a.
- lvl 58 (Forbidden Palace): Azok az ellenfelek amelyek a körön belül helyezkednek 80% -al csökken a mozgási sebességük.
[Módszerek]
Dashing Strike: -Gyors előretörés ami 370%-os fizikai sebzést okoz, azokon, akiken átment karakterünk.
- Felhasznál: 1 Charge (8 másodpercenként kapsz egy chargeot, max 2 lehet)
- 9. szinttől
Rúnái:
- lvl 15 (Way of the Falling Star): A csapás után megnövekszik a mozgási sebességünk 20%-kal 4 másodpercre. A sebzés szentre módosul.
- lvl 23 (Blinding Speed): 40%-al megnöveli az esélyt 4 másodpercre, hogy kitérjünk a támadás elöl (Dodge). A sebzés fagyra módosul.
- lvl 32 (Quicksilver): Megnöveli a chargeok számát 3-ra. A sebzés villámra módosul.
- lvl 39 (Radiance): A képesség használata után 15% bónusz támadási sebességet kapunk 4 másodpercig. A sebzés tűzre módosul.
- lvl 49 (Barrage): Az utolsónak megütött ellenségre további 975%-os fizikai sebzés zúdúl 2 másodperc alatt.
Exploding Palm: -A célpontnak felnyitja sebeit (bleed), és 9 másodpercen keresztül 1200%-os fizikai sebzést szenved el. Ha a célpont a bleed hatása alatt hal meg, akkor felrobban, és 2770% fizikai sebzést okoz.
- 40 Spiritbe kerül
- 13. szinttől
Rúnái:
- lvl 18 (The Flesh is Weak): A célpont 15%-kal többet sebződik 9 másodpercig.
- lvl 25 (Strong Spirit): Ha a célpont felrobban mialatt vérzik további 15 spiritet generál minden egyes további megsebzett ellenfél után. A sebzés szentre módosul.
- lvl 36 (Impending Doom): Mostantól nem vérzik a célpont, e helyett, ha a képesség hatása alatt hal meg 6305%-os fagysebzést okoz.
- lvl 44 (Shocking Grasp): Az Exploding Palm átível egy másik 15 yardon belüli ellenségre is. A sebzés villámra módosul.
- lvl 51 (Essence Burn): A vérzés helyett, a célpont ég és 1875% tűz fegyversebzést szenved el 9 másodpercig. Ha felrobban a közelében lévő ellenfelek is elkezdenek égni és 3260%-os fegyversebzés kapnak be 3 másodpercen keresztül. A robbanás okozta vérzés halmozódhat.
Sweeping Wind: Egy örvénnyel veszed magad körül amely folyamatosan 105%-os fegyversebzést okoz 10 yardon belül. Az örvény 6 másodpercig tart, és frissul akárhányszor megütöd az ellenfeled melee támadással. Critical hit esetén esély van arra, hogy a vortex hatását felhalmozd 3-ig, maximum 315%-os sebzésre.
- 75 Spiritbe kerül
- 21. szinttől
Rúnái:
- lvl 27 (Master of Wind): Az örvény harmadik, vagy nagyobb fokozatán, a folytonosan 3 másodpercig örvényben álló ellenségek megfagynak 2 másodpercre. Ez minden ellenségen 3 másodpercenként következhet be. A sebzés fagyra módosul.
- lvl 33 (Blade Storm): Erősíti az örvényt és megnöveli a sebzést 145%-ra fokozatonként. Harmaik fokozaton 435%-ra nő.
- lvl 38 (Fire Storm): Növeli az örvény hatósugarát 14 yardra és kicseréli a sebzést tűzre.
- lvl 46 (Inner Storm): Amíg az örvényed harmadik vagy nagyobb fokozaton van 8 Spiritet kapsz másodpercenként. A sebzés szentre módosul.
- lvl 56 (Cyclone): amíg az örvényed harmadik vagy nagyobb fokozaton van, a kritikus ütések árammal töltött tornádókat keltenek, amik 95% -os sebzést okoznak. Minden tornádó 3 másodpercig él. A sebzés villámra módosul.
[Fókusz]
Cyclone Strike: - Behúz 16 ellenséget, akik 24 yardon belül helyezkednek el tőled, ezt követi egy nagy energiatöltet, ami 261%-os szent sebzést okoz.
- 50 Spirit
- 14. szinttől
Rúnái:
- lvl 21 (Eye of the Storm): Lecsökkenti az erőforrásigényt 26 Spiritre. A sebzés villámra módosul.
- lvl 25 (Implosion): Megnöveli a behúzás távolságát 34 yardra.
- lvl 34 (Sunburst): A robbanás 454% tűzsebzést okoz.
- lvl 41 (Wall of Wind): A behúzott ellenségek 1,5 másodpercre megfagynak. A sebzés fagyra módosul.
- lvl 55 (Soothing Breeze): A varázslat 31036 élettel tölt fel téged és szövetségeseidet, akik 24 yardon belül tartózkodnak. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 17%-a.
Seven-Sided Strike: -Lerohanod egymás után 7 alkalommal a közeli ellenfeleket 5677%-os fegyversebzést okozva összesen. (811% ütésenként)
- Felhasznál: 50 Spirit-et.
- Cooldown: 30 másodperc. (az utolsó ütéstől számolva)
- 17. szinttől
Rúnái:
- lvl 23 (Sudden Assault): Odateleportál karakterünk az ellenfélhez és 8285%-os villámsebzést okoz.
- lvl 29 (Incinerate): A csapások felnyitják ellenségeink sebeit, akik további 630%-os tűzsebzést szenvednek el 3 másodperc alatt.
- lvl 37 (Pandemonium): Nincs erőforrásigényt és a célpontok 7 másodpercre megfagynak.
- lvl 43 (Sustained Attack): Lecsökkenti az újratöltési időt 14 másodpercre.
- lvl 60 (Fulminating Onslaught): Minden csapás egy nagy robbanással jár ami 877%-os szent sebzést okoz (az alap sebzésen felül) 7 yard távolságban.
s
Mystic Ally:
-Aktív: 10 másodpercre megnöveli 50%-kal a saját sebzését.
-Passzív: Idézel egy elementáris segítőt, aki minden csapáskor 130% fizikai sebzést okoz. Ha meghal 5 másodperc múlva újraéled.
- 22. szinttől
- Cooldown: 30 másodperc.
Rúnái:
- lvl 27 (Water Ally): Aktív: Egy mást követő 7 gyors hullámot kelt, amik 625%-os fagysebzést okoznak, ellenségek 3 másodperc erejéig megfagynak.
Passzív: A csatlósnak köszönhetően támadásaid 60%-kal lassítják a ellenfelet 3 ásodpercre. - lvl 31 (Fire Ally): Aktív: Csatlósod 5 részre szakad majd mind felrobban 480%-os tűzsebzést okozva.
Passzív: 10%-kal megnövekedik minden sebzésed. - lvl 39 (Air Ally): Aktív: 100 Spiritet kapsz.
Passzív: Megnövekedik a Spirit regenerálódásod 4-gyel. - lvl 46 (Enduring Ally): Aktív: Feláldozza magát, hogy felgyógyítson 100% életre, de 50 másodpercre nő a cooldown.
Passzív: A életregenerálódásod megnő 10728-cal mádodpercenként. Ezt az értéket növeli a Life per Second 7%-a. - lvl 53 (Earth Ally): Aktív: Átváltozik 8 másodpercre, és 380% fizikai sebzést okoz továbbá felüti az ellenfeleket.
Passzív: 20%-kal megnöveli a maximum életed.
Epiphany: Istenséggé alakulsz és így megnövekszik a Spirit regenerálódásod 20-szal másodpercenként, továbbá minden ütéssel a célpontodhoz ugrassz 15 másodpercig.
- Cooldown: 60 másodperc
- 61. szinttől
- lvl 62 (Desert Shroud): Homok csörgedizik benned, csökkentve a kapott sebzést 30%-kal.
- lvl 63 (Ascendance): Árammal töltődsz fel és 10 yard mozgás után bénítod az ellenfeleket 1,5 másodpercre.
- lvl 65 (Sooting Mist): Vízzel erősíted magad, ezért képességeid gyógyítanak téged és a szövetségeseid 30 yardon belül 16093 élettel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 4%-al.
- lvl 67 (Insight): Spirit regenerálódásod 45-re nő.
- lvl 69 (Inner Fire): Lángoknyelvek erősítenek, ütéseidet 353% tűzsebzéssel sújtják ellenfeleid.
[Mantrák]
Mantra of Salvation: Aktív: Te és szövetségeseid további 20% bónusz ellenállást kaptok mindenre 3 másodpercig.
Passzív: 60 yardon belül minden szövetséges 20% bónusz ellenállást kap mindenre.
Passzív: 60 yardon belül minden szövetséges 20% bónusz ellenállást kap mindenre.
- Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
- Felhasznál: 50 Spirit
- 32. szinttől
Rúnái:
- lvl 24 (Hard Target): Passzív: Megnövekszik páncélod 20%-kal.
- lvl 33 (Divine Protection): Passzív: Mikor te vagy a szövetségesed életereje 25% alá csökken, egy pajzs formájában védelmet kap amely lecsökkenti a kapott sebzést 80%-kal 3 másodpercig. Minden szövetséges 90 másodpercenként kaphatja csak meg.
- lvl 40 (Wind through the Reeds): Passzív: Megnövekszik a mozgási sebességed 10%-kal.
- lvl 50 (Perseverance): Passzív: 60 yardon belül minden szövetséges 40% bónusz ellenállást kap mindenre.
- lvl 58 (Agility): A Mantra a kitérési esélyt is növeli 35%-kal.
Mantra of Retribution: Aktív: Megnövekszik a kiosztott sebzés 202%-ra 3 másodpercig.
Passzív: Te és szövetségeseid 60 yardon belül 101% szent sebzést adtok le a támadókra blokkoláskor, kitéréskor és kapott ütéskor is..
Passzív: Te és szövetségeseid 60 yardon belül 101% szent sebzést adtok le a támadókra blokkoláskor, kitéréskor és kapott ütéskor is..
- Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
- Felhasznál: 50 Spirit-et
- 21. szinttől
Rúnái:
- lvl 28 (Retaliation): Passzív: Megnöveli a visszasebzés mértékét 202% tűzsebzésre.
- lvl 36 (Transgression): Passzív: Megnöveli a te és a szövetségeseid támadási sebességét 10%-kal.
- lvl 41 (Indignation): Passzív: Mantrával sebzett ellenfelek 20% eséllyel lebénulnak 3 másodpercre.
- lvl 56 (Against All Odds): Passzív: Mikor sebez a Mantra, van rá esély, hogy visszatölt 3 Spiritet.
- lvl 59 (Collateral Damage): Passszív: A támadó, aki a Mantra által sebződik 75% eséllyel berobban, 101%-os szent sebzést okozva a körülötte lévő ellenfeleknek magát is beleértve.
Mantra of Healing: Aktív: Te és szövetségeseid egy pajzsot kaptok amely 62064 sebzést nyel el 3 másodpercig. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 15%-a.
Passzív: Te és szövetségesed 60 yardon belül 10728 life regent kaptok, amit növel a Life per second 30%-a.
Passzív: Te és szövetségesed 60 yardon belül 10728 life regent kaptok, amit növel a Life per second 30%-a.
- Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
- Felhasznál: 50 Spirit-et
- 26. szinttől
Rúnái:
- lvl 31 (Sustenance): Passzív: Megnövekszik az élet regenerációd 21457-tel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 7%-a.
- lvl 38 (Circular Breathing): Passzív: Spirit regenerációd megnövekszik 3-mal.
- lvl 42 (Boon of Inspiration): Passzív: A Mantra 3576 életet ad minden ütésnél. Ezt az értéket növeli a Life per Hit 20%-a.
- lvl 48 (Heavenly Body): Passzív: Megnöveli a maximum életet 20%-kal
- lvl 53 (Time of Need): Passzív: A Mantra minden kapott sebzést lecsökkent 30%-kal 50% élet alatt.
Mantra of Conviction: Aktív: A bónusz sebzés 16%-ra nő 3 másodpercig.
Passzív: 30 yardon belüli ellenfelek 8%-kal nagyobb sebzést szenvednek el.
Passzív: 30 yardon belüli ellenfelek 8%-kal nagyobb sebzést szenvednek el.
- Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
- Felhasznál: 50 Spirit-et
- 30. szinttől
Rúnái:
- lvl 35 (Overawe): Passzív: Megnöveli a varázslat erejét, így az ellenfelek 12%-kal sebződnek többez.
- lvl 44 (Intimidation): Passzív: A Mantra hatása alatt álló ellenfelek 15%-kal kevesebbet sebeznek.
- lvl 47 (Dishearten): Passzív: Lassítja az ellenfeleket 80%-kal.
- lvl 55 (Annihilation): Passzív: A Mantra hatása alatt megölt ellenfelek után 30%-kal megnö mozgási sebességetek 30%-kal 3 másodpercre.
- lvl 60 (Submission): Passzív: Azok az ellenségek, amik érintkeznek a Mantrával 38% szent sebzést szenvednek el másodpercenként.
[Passzív Skillek]
Szint | Skill |
10 | Fleet Footed: Megnöveli a mozgási sebességedet 10%-kal. |
10 | Resolve: Sebzéskor csökkented az ellenségek sebzését 20%-kal 4 másodpercre. |
13 | Exalted Soul: A maximálisan tárolható Spirit mennyiséged megnövekszik 50-nal és Spirit regenerálódásod 4-gyel. Spirit a defenzív és az offenzív képességeid felhasználásához szükséges. |
16 | Transcendence: Minden elköltött Spirit után gyógyulsz 439 életerőt. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 0,4%-a. |
20 | Chant of Resonance: Az összes Mantra költségét a felére csökkenti, amíg egy mantrád aktív másodpercenként kapsz 4 Spirit-et. |
20 | Seize the Initiative: Ha 75% élet felett sebzel, támadási sebességed megnő 30%-kal 4 mádsodpercre. |
26 | The Guardian's Path: Amíg két fegyvert viselsz, 35%-kal megnő a kitérési esélyed. Mikor kétkezes fegyvert forgatsz, az összes Spirit regenerációd 15%-kal megnövekszik. |
27 | Sixth Sense: A kapott nemfizikális sebzések 25%-kal csökkennek. |
30 | Determination: Minden egyes ellenfél 12 yardon belül növeli a sebzésed 4%-kal maximum 20%-ig. |
30 | Relentless Assault: Vak, megfagyott és lebénult ellenfelekre 20%-kal többet sebzel. |
35 | Beacon of Ytar: Minden cooldown 20%-kal csökken. |
40 | Alacrity: A Spiritet generáló képességek támadási sebessége 15%-kal megnő. |
45 | Harmony: A tárgyakon lévő szimpla ellenállásaid 40%-a az összes ellenállást növelik. |
50 | Combination Strike: Minden egyes Spiritet generáló képességed használata után a sebzésed 10%-kal nő 3 másodpercre. |
58 | Near Death Experience: Amikor végzetes sérülést kapsz, halál helyett visszaáll életerőd és Spirited 35%-ra, és immunis leszel a control-impairing hatásokra 2 másodpercig. Ezt a hatást csak 60 másodpercenként kaphatod meg. |
64 | Unity: Minden szövetséges után, aki a Mantránkkal érintkezik, 5% sebzésnövekedést kapsz maximum 20%-ig. A szövetséges is kap 5% bónusz sebzést. |
66 | Momentum: 25 megtett yard után 20%-kal megnövekszik a sebzésed 6 másodpercre. |
68 | Mythic Rhythm: Minden 3. találat egy Spirit generátorral megnöveli a következő Spiritet igénylő képességünk sebzését 40%-kal. |